استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

  • دانلود تحقیق رهبری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رهبری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رهبری با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب  رهبری (مروری…

  • ارائه مدلی جامع برای عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

    ارائه مدلی جامع برای عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان مراحل پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان مدل پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان ارائه مدل عوامل کلیدی موفقیت erp ارائه مدل عوامل موفقیت…

  • انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت

    انواع سبک های هویت و مکانیسم تغییر هویت کلمات کلیدی : تغییر هویت در نوجوانی مدل های شکل گیری هویت تحقیق کامل سبکهای هویت شکل گیری هویت در نوجوانی تحقیق در مورد سبک های هویت نظریه های سبک های هویت…

  • پاورپوینت عوامل مرزبندی مناطق شهری و مدیریت پارکینگ در آن

    پاورپوینت عوامل مرزبندی مناطق شهری و مدیریت پارکینگ در آن پاورپوینت چطور پارکینگ را مدیریت کنیم؟ پاورپوینت مدیریت پارکینگ دانلود پاورپوینت مدیریت پارکینگ پاورپوینت عوامل مرزبندی مناطق شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل مرزبندی مناطق شهری و مدیریت پارکینگ…

  • مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام…

  • پاورپوینت مسایل حسابداری بین المللی و کاربردهای آن

    پاورپوینت مسایل حسابداری بین المللی و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری بین المللی جهت رشته ی حسابداری در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان در سیستم های مخابراتی غیر خطی

    منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان در سیستم های مخابراتی غیر خطی منطق فازی گره گشای نویز و اعوجاج متغیر با زمان و مكان سیستم های مخابراتی غیر خطی رفتن به سایت اصلی

  • خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها

    خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها خصوصی سازی صنعت بیمه روشهای خصوصی سازی صنعت بیمه آثار خصوصی سازی صنعت بیمه بر ساختار داراییها آثارخصوصی سازی صنعت بیمه بر سرمایه گذاری های شركت های…

  • پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی

    پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی بازاریابی و مدیریت بازاریابی فرایند عمومی برنامه ریزی استراتژیک سازمانی مارکتینگ چیست بازاريابي بازاریابی از منظر فیلیپ کاتلر آیا بازاریابی علم است مولفه های شناسايي رقبا اجزای مختلف بازاریایی وظایف…

  • مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین

    مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان مدل خزشی برای خاک های غیراشباع در منطقه رانش در رانش زمین رانش زمین دستگاه تست خزش منطقه رانش در رانش مدل خزشی برای خاک همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه…

  • پاورپوینت مسجد امیر چخماق یزد ( مسجد جامع نو )

    پاورپوینت مسجد امیر چخماق یزد ( مسجد جامع نو ) پاورپوینت مسجد امیر چخماق یزد پاورپوینت مسجد امیر چخماق در یزد پاورپوینت معرفی مسجد امیر چخماق یزد ( مسجد جامع نو ) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسجد امیر…

  • پاورپوینت اصول حسابداری

    پاورپوینت اصول حسابداری مفاهیم حسابداری پاورپوینت pdf پاورپوینت مفاهیم حسابداری مالی پاورپوینت مفاهیم حسابداری مدیریت پاورپوینت تعاریف مهم حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول حسابداریجهت رشته حسابداری در قالب 27 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت اثرات متابولیکی و هورمونی بر اندام

    پاورپوینت اثرات متابولیکی و هورمونی بر اندام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات متابولیکی و هورمونی بر اندام جهت رشته داروسازی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب

    دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش نرم افزار متلب جهت رشته کامپیوتر در47 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       MATLAB نرم افزاری برای…

  • دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن word

    دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی و نظریات مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمان کاران

    دانلود پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمان کاران پاورپوینت برنامه ریزی برای کار پیمان کاران پاورپوینت مسائل پیش رو در کار پیمان کاران پاورپوینت هزینه کار اجرایی پیمان کاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه اجرایی کار پیمان کاران جهت…

  • دانلود پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی

    دانلود پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی پاورپوینت رشد سیستم عصبی پاورپوینت توسعه سیستم عصبی پاورپوینت در مورد دستگاه عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توسعه و رشد سیستم عصبی جهت رشته پزشکی در 66 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک

    پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری

    تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری فیبرنوری مخابرات نوری دانلود مقاله تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقاله تجزیه و تحلیل تقویت كننده های فیبرنوری دانلود مقالات رشته مخابرات دانلود مقالات مخابرات رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مخابرات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 6 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • بررسی تصفیه روغن ترانسفورماتور با رویکرد اقتصادی

    بررسی تصفیه روغن ترانسفورماتور با رویکرد اقتصادی تصفیه رو غن روغن ترانسفورماتور احیای شیمیایی روغن روغن در ترانسفورماتورها بررسی ویژگیهای روغن ترانسفورماتور نحوه تصفیه روغن ترانسفورماتور بررسی تصفیه روغن ترانسفورماتور با رویکرد اقتصادی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • فصل دوم پایان نامه سبک های هویت

    فصل دوم پایان نامه سبک های هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سبک های هویت مبانی نظری سبک های هویت پیشینه تحقیق سبک های هویت پیشینه داخلی سبک های هویت پیشینه خارجی سبک های هویت پیشینه پژوهش سبک…

  • پروپوزال ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت

    پروپوزال ارزیابی کارکرد و درجه بندی صندوق های سرمایه گذاری طبق شاخصهای متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری پروپوزال رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران پروپوزال عملکرد صندوق های سرمایه گذاری…

  • بیولیچینگ (آبشویی زیستی) کنسانتره فلوتاسیون (شناور) سولفید مس با استفاده از کنسرسیوم میکروارگانیسم های مزوفیل و گرمادوست

    بیولیچینگ (آبشویی زیستی) کنسانتره فلوتاسیون (شناور) سولفید مس با استفاده از کنسرسیوم میکروارگانیسم های مزوفیل و گرمادوست بیولیچینگ (آبشویی زیستی) کنسانتره فلوتاسیون (شناور) سولفید مس با استفاده از کنسرسیوم میکروارگانیسم های مزوفیل و گرمادوست رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله…

  • دانلود پاورپوینت هفت روش کنترل کیفیت

    دانلود پاورپوینت هفت روش کنترل کیفیت پاورپوینت کنترل کیفیت آماری پاورپوینت کنترل کیفیت مواد غذایی دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت پاورپوینت در مورد کنترل کیفیت پاورپوینت هفت ابزار کنترل کیفیت فایل پاورپوینت کنترل کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هفت…

  • مطالعه تطبیقی تاثیر غرر در معاملات در حقوق ایران،مصر و فرانسه

    مطالعه تطبیقی تاثیر غرر در معاملات در حقوق ایران،مصر و فرانسه مفهوم غرر غرر در معاملات مفاهیم مشابه غرر تاثیر غرر در معاملات تاثیر غرر در معاملات در حقوق ایران تاثیر غرر در معاملات در حقوق مصر تاثیر غرر در…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی مبانی نظری باورهای معرفت شناختی پیشینه تحقیق باورهای معرفت شناختی پیشینه داخلی باورهای معرفت شناختی پیشینه خارجی باورهای معرفت شناختی…

  • پاورپوینت تحقیق علّی – مقایسه ای

    پاورپوینت تحقیق علّی – مقایسه ای پاورپوینت تحقیق علّی – مقایسه ای تحقیق تحقیق علّی – مقایسه ای مقاله تحقیق علّی – مقایسه ای تحقیق علّی – مقایسه ای تعریف تحقیق مراحل یک تحقیق انواع تحقیق تحقیق علّی - مقایسه…

  • ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی

    ارزیابی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و ساختارهای تامین مالی با محافظه کاری مشروط در گزارشگری مالی محافظه کاری مشروط انتظارات باز ار سرمایه ساختارهای تامین مالی ساختارهای رقابتی محصولات ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظه کاری مشروط ارتباط…

  • نقش فناوری اطلاعات و تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدیریت دانش و بررسی مدلهای آن

    نقش فناوری اطلاعات و تاثیر فرهنگ سازمانی بر پیاده سازی مدیریت دانش و بررسی مدلهای آن پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه مدیریت دانش doc موضوع پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه پیاده…

  • پاورپوینت اختلالات دهان و مری

    پاورپوینت اختلالات دهان و مری پاورپوینت اختلالات دهان و مری تحقیق اختلالات دهان و مری مقاله اختلالات دهان و مری بررسی اختلالات دهان و مری تحلیل اختلالات دهان و مری اختلالات دهان و مری پوسیدگی دندان پیشگیری از پوسیدگی آبسه…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی صنایع چوب نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش نمونه سوالات…

  • بررسی تطبیقی مدارس بر اساس مولفه های سازمان یادگیرنده

    بررسی تطبیقی مدارس بر اساس مولفه های سازمان یادگیرنده سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده پایان نامه سازمان یادگیرنده در مدارس مولفه های سازمان یادگیرنده در…

  • پاورپوینت آشنایی با سوره محمد کتاب قران پایه نهم

    پاورپوینت آشنایی با سوره محمد کتاب قران پایه نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش قران نهم متوسطه مبحث آشنایی با سوره های قران در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی

    پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی پاورپوینت بررسی اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد غذایی استفاده از فشار بالا در فراوری مواد غذایی فشار بالا در فراوری مواد غذایی تحقیق استفاده از فشار بالا در…