رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت مدیریت دارایی ها

    پاورپوینت مدیریت دارایی ها پاورپوینت مدیریت دارایی ها دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل دارایی ها پاورپوینت مدیریت دارایی ها و حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت دارایی ها جهت رشته ی مدیریت در قالب 10 اسلاید و با…

  • پاورپوینت سوالات تشخیصی در مصاحبه و ارزیابی مراجعه کننده ها

    پاورپوینت سوالات تشخیصی در مصاحبه و ارزیابی مراجعه کننده ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سوالات تشخیصی در مصاحبه و ارزیابی مراجعه کننده ها جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت ppt…

  • دانلود پاورپوینت نوشتار علمی فنی

    دانلود پاورپوینت نوشتار علمی فنی پاورپوینت نوشتار علمی فنی پاورپوینت انواع نوشتار علمی و فنی پاورپوینت انواع نوشتار علمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوشتار علمی فنی جهت رشته ادبیات در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت آسیب شناسی فضای مجازی و نقش رسانه ها در فرآیند جنگ نرم

    پاورپوینت آسیب شناسی فضای مجازی و نقش رسانه ها در فرآیند جنگ نرم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی فضای مجازی و نقش رسانه‌ها در فرآیند جنگ نرم جهت رشته جامعه شناسی ، روانشناسی علوم تربیتی و اجتماعی…

  • پروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

    پروپوزال ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها پروپوزال ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند پروپوزال تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه…

  • پاورپوینت بهداشت مادر و نوزادان

    پاورپوینت بهداشت مادر و نوزادان پاورپوینت بهداشت مادران و نوزادان پاورپوینت جزوه بهداشت مادران و نوزادان پاورپوینت پرستاری بهداشت مادر و نوزاد پاورپوینت کتاب بهداشت مادر و نوزاد میترا ذوالفقاری پاورپوینت بهداشت مادر و کودک ppt رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت آشنایی با تاسیس علم روانشناسی

    پاورپوینت آشنایی با تاسیس علم روانشناسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تاسیس علم روانشناسی جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 14 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله

    نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله سازوکار قرارداد اختیار معامله تحقیق در مورد قرارداد اختیار معامله تشابه قرارداد اختیار معامله با نهادهای حقوق مدنی تشابه قرارداد اختیار معامله با نهادهای حقوق تجارت رفتن به سایت اصلی سازوکار قرارداد…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی

    دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی دیوان داوری ICC اتاق بازرگانی بین المللی داوری اتاق بازرگانی بین المللی دانلود مقاله رشته حقوق دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی دانلود مقاله دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت ویژگی های فناوری اطلاعات در ورزش

    پاورپوینت ویژگی های فناوری اطلاعات در ورزش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگی های فناوری اطلاعات در ورزش جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار

    ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار آموزش مهارتهای زندگی مهارت زندگی مدیریت استرس کنترل استرس ارزیابی تاثیر آموزش مهارتهای زندگی برای مقابله با استرس در محیط کار بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای زندگی در…

  • مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD

    مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD SAGD چاه‌های چندگانه زوج استخراج نفت سنگین جهت‌گیری صفحات برش استخراج نفت به روش SAGD دانلود مقاله رشته مهندسی نفت با عنوان استخراج نفت به روش SAGD سیستم همکاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم های سنتی و نوین ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد ادبیات نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری 116 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک اعتباری 116 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ریسک اعتباری مبانی نظری ریسک اعتباری پیشینه تحقیق ریسک اعتباری پیشینه داخلی ریسک اعتباری پیشینه خارجی ریسک اعتباری پیشینه پژوهش ریسک اعتباری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزش درس 8 و 9 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی راه ها و حمل و نقل 1و2

    پاورپوینت آموزش درس 8 و 9 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی راه ها و حمل و نقل 1و2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش مطالعات پنجم ابتدایی مبحث راه ها و حمل و نقل 1و2 در قالب 32 اسلاید و…

  • پاورپوینت چرخه سلولی و مراحل آن

    پاورپوینت چرخه سلولی و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چرخه ی سلولی و مراحل آن جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی قسمت دو

    پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی قسمت دو پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی قسمت دو دانلود پاورپوینت ساخت سیستم های اطلاعاتی قسمت دو پاورپوینت درباره ساخت سیستم های اطلاعاتی قسمت دو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت متدولوژی ساخت سیستم…

  • نقش سوگند در اثبات دعوی

    نقش سوگند در اثبات دعوی اثبات دعوی ادله اثبات دعوی ادله اثبات دعوی سوگند در اثبات دعوی کاربرد قسم در اثبات دعاوی سوگند در اثبات دعوی در قوانین ایران نقش سوگند در اثبات دعوی دانلود مقاله سوگند در اثبات دعوی…

  • پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری

    پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری حسابداری و محیط اقتصادی حسابداری جهت رشته ی حسابداری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • بررسی نظریه های شیوه های فرزندپروری و تحقیقات انجام شده در این زمینه

    بررسی نظریه های شیوه های فرزندپروری و تحقیقات انجام شده در این زمینه ابعاد شیوه های فرزندپروری پایان نامه شیوه های فرزندپروری الگوهای شیوه های فرزندپروری شیوه های فرزندپروری بامریند شیوه های فرزند پروری در اسلام خانواده و شیوه های…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی

    پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت از احمدی و فریدی جهت رشته ی مدیریت در قالب 60 اسلاید و با فرمت pptx به…

  • پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت

    پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی

    مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه امکان سنجی طراحی بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی…

  • دانلود پاورپوینت فیزیولوژی و آناتومی ناحیه تناسلی زنان

    دانلود پاورپوینت فیزیولوژی و آناتومی ناحیه تناسلی زنان پاورپوینت آناتومی دستگاه تناسلی زنان پاورپوینت دستگاه تناسلی زنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی و آناتومی ناحیه تناسلی زنان جهت رشته پزشکی در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی

    مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی خاقانی استعاره تشبیه کنایه مجاز همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی درونی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازاریابی درونی مبانی نظری بازاریابی درونی پیشینه تحقیق بازاریابی درونی پیشینه داخلی بازاریابی درونی پیشینه خارجی بازاریابی درونی پیشینه پژوهش بازاریابی درونی پیشینه نظری…

  • تقسیم بندی گذران اوقات فراغت و بررسی دیدگاهای مختلف در مورد آن

    تقسیم بندی گذران اوقات فراغت و بررسی دیدگاهای مختلف در مورد آن کلمات کلیدی : اوقات فراغت از دیدگاه اسلام عوامل موثر برگذران اوقات فراغت اوقات فراغت از دیدگاه جامعه شناسی اوقات فراغت و عوامل اجتماعی موثر بر آن اهمیت…

  • پاورپوینت بررسی گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی

    پاورپوینت بررسی گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی گزارش نویسی در مددکاری اجتماعی جهت رشته طب کار و ایمنی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • شرایط و آثار قوه قاهره در کنوانسیون بیع بین المللی کالا و چگونگی آن در حقوق ایران

    شرایط و آثار قوه قاهره در کنوانسیون بیع بین المللی کالا و چگونگی آن در حقوق ایران بررسی تطبیقی قوه ی قاهره قوه قاهره در حقوق ایران فورس ماژور در حقوق ایران اثر فورس ماژور بر قرارداد آثار قوه قاهره…

  • پاورپوینت مهندسی نرم افزار 2 

    پاورپوینت مهندسی نرم افزار 2  پاورپوینت مهندسی نرم افزار پاورپوینت مهندسی نرم افزار2 پرسمن پاورپوینت مهندسی نرم افزار پیشرفته پاورپوینت درس مهندسی نرم افزار دانلود پاورپوینت مهندسی نرم افزار پاورپوینت پروژه مهندسی نرم افزار پاورپوینت مبانی مهندسی نرم افزار رفتن…

  • پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی

    پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول گودبرداری و ایمن سازی جهت رشته ی عمران در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت

    پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت دانلود پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت دانلود پاورپوينت درمورد روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت روش های نگهداری مرکبات بعد از برداشت…

  • دانلود تحقیق کیفیت سود و مدیریت آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت سود و مدیریت آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت سود و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغییر حسابرس 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تغییر حسابرس 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تغییر حسابرس پیشینه پژوهش تغییر حسابرس پیشینه تحقیق تغییر حسابرس فصل دوم پایان نامه تغییر حسابرس دانلود مبانی نظری تغییر حسابرس دانلود پیشینه پژوهش تغییر حسابرس…