مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • دانلود تحقیق ویژگی های شخصیتی و عملکرد شغلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ویژگی های شخصیتی و عملکرد شغلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ویژگی های شخصیتی و عملکرد شغلی با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی انواع الگوها و نظریه های سبک های دلبستگی

    بررسی انواع الگوها و نظریه های سبک های دلبستگی کلمات کلیدی : انواع سبک های دلبستگی نظریه های دلبستگی بالبی نظریه سبک های دلبستگی بالبی نظریه های روانشناسی دلبستگی انواع نظریه های دلبستگی نظریه های سبک های دلبستگی انواع الگوهای…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر

    دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت بیماران پرخاشگر جهت رشته روانشناسی در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پرخاشگری: هر نوع رفتار که…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل بروز فساد اداری 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل بروز فساد اداری 109 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بروز فساد اداری پیشینه پژوهش بروز فساد اداری پیشینه تحقیق بروز فساد اداری مبانی نظری فساد اداری فصل دوم پایان نامه فساد اداری مبانی…

  • پاورپوینت حفاظت آب وخاک

    پاورپوینت حفاظت آب وخاک پاورپوینت حفاظت از آب پاورپوینت حفاظت از خاک پاورپوینت حفاظت از آب و خاک دانلود پاورپوینت حفاظت از آب و خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حفاظت آب وخاک جهت رشته ی محیط زیست در…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس چهاردهم ایمان

    پاورپوینت آموزه های الهی درس چهاردهم ایمان پاورپوینت درس چهاردهم ایمان دانلود پاورپوینت درس چهاردهم ایمان پاورپوینت درباره درس چهاردهم ایمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه های الهی درس چهاردهم ایمان جهت رشته معارف اسلامی در قالب 13…

  • تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

    تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با…

  • پاورپوینت درس اصول سرپرستی 102 اسلاید

    پاورپوینت درس اصول سرپرستی 102 اسلاید اصول سرپرستی ppt پاورپوینت درس اصول سرپرستی چیست پاورپوینت کنفرانس اصول سرپرستی پاورپوینت مقاله اصول سرپرستی پاورپوینت تحقیق در مورد اصول سرپرستی پاورپوینت اصول سرپرستی را تعریف کنید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • نظریه های پرخاشگری و عوامل بروز آن با نگاهی به راهکارهای کنترل پرخاشگری

    نظریه های پرخاشگری و عوامل بروز آن با نگاهی به راهکارهای کنترل پرخاشگری پرخاشگری نشانه های پرخاشگری نظریه های پرخاشگری عوامل بروز پرخاشگری راهکارهای کنترل پرخاشگری انواع رفتارهای پرخاشگرانه اصول پیشگیری از رفتارهای پرخاشگرانه پایان نامه پرخاشگری تحقیق در مورد…

  • ماهیت ریز شمع و نمونه کاربردهای آن با نگاهی به نسل جدید ریزشمع

    ماهیت ریز شمع و نمونه کاربردهای آن با نگاهی به نسل جدید ریزشمع میکرو پایل اصلاح خاک میکرو شمع بهسازی زمین تثبیت و تسلیح خاک ماهیت ریز شمع نمونه کاربردهای ریزشمع نسل جدید ریزشمع كاربرد و نمونه های عملی ریزشمع…

  • پاورپوینت روش های تولید

    پاورپوینت روش های تولید دانلود پاورپوینت روش های تولید دانلود پاورپوینت درمورد روش های تولید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های تولید جهت رشته مهندسی صنایع در قالب 53  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • چگونگی و میزان تاثیر جهل بر وضعیت عقد و قصد متعاملین رابطه آنها

    چگونگی و میزان تاثیر جهل بر وضعیت عقد و قصد متعاملین رابطه آنها معامله غرری جهل در مورد معامله ابهام در مورد معامله مجهول بودن مورد معامله جهل نسبت به مورد معامله تاثیر جهل بر وضعیت عقد معامله تاثیر جهل…

  • پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی

    پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی دانلود رایگان پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی پاورپوینت ارکان جهت ساز راهبردی ارکان جهت ساز راهبردی ماموريت (رسالت) سازمان مزیت های داشتن ماموریت اجزای ماموریت سازمانی چشم انداز (آرمان) سازمان ویژگی های چشم انداز روش…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی تمرکز مالکیت 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی تمرکز مالکیت 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت…

  • جزوه رمان مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی The Death of Ivan Ilych by Leo Tolstoy

    جزوه رمان مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی The Death of Ivan Ilych by Leo Tolstoy رفتن به سايت اصلي جزوه رمان مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی The Death of Ivan Ilych by Leo Tolstoy مناسب اساتید و دانشجویان زبان و…

  • قتل مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی جدید 1392

    قتل مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی جدید 1392 پایان نامه مهدورالدم مهدورالدم بودن مقتول اعتقاد به مهدورالدم بودن مهدورالدم در قانون جدید مهدورالدم در قانون مجازات 92 اعتقاد به مهدورالدم بودن مقتول مهدورالدم در قانون مجازات اسلامی مصادیق قتل به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی 50 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تصویر بدنی 50 صفحه فصل دوم پایان نامه تصویر بدنی مبانی نظری تصویر بدنی پیشینه تحقیق تصویر بدنی پیشینه داخلی تصویر بدنی پیشینه خارجی تصویر بدنی پیشینه پژوهش تصویر بدنی پیشینه نظری تصویر بدنی ادبیات…

  • مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی

    مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی مالیات اصلاحات مالیاتی ساختار مالیاتی ایران دانلود مقاله مالیات و تحولات و اصلاحات مالیاتی خرید مقالات اقتصاد سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • دانلود تحقیق جایگاه قصه و کابردهای بالینی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق جایگاه قصه و کابردهای بالینی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی جایگاه قصه و کابردهای بالینی آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • ارزیابی تاثیر باقیمانده کاه و کلش کلزا،شخم و استفاده اضافی از کود نیتروژن بر زراعت پنبه

    ارزیابی تاثیر باقیمانده کاه و کلش کلزا،شخم و استفاده اضافی از کود نیتروژن بر زراعت پنبه تاثیر بقایای گیاهی کلزا برکشت دوم پنبه تاثیر خاک ورزی برکشت دوم پنبه تاثیر مقدار کود نیتروژن برکشت دوم پنبه بررسی اثر بقایای گیاهی…

  • پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 نسبت به ویرایش سوم

    پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 نسبت به ویرایش سوم پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم 2800 پاورپوینت تغییرات ویرایش چهارم آیین نامه 2800 پاورپوینت آیین نامه 2800 پاورپوینت تغییرات آیین نامه 2800 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغییرات ویرایش…

  • پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی

    پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی آمار و احتمالات مهندسی پاورپوینت در مورد آمار و احتمالات مهندسی احتمالات مهندسی آمار مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی جهت رشته کامپیوتر در…

  • مبانی نظری ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت

    مبانی نظری ارزیابی تطبیقی فرهنگ سازمانی در مدارس متفاوت فرهنگ سازمانی مدارس فرهنگ سازمانی در مدارس فرهنگ سازمانی مدیران مدارس فرهنگ سازمانی معلمان مدارس مقایسه فرهنگ سازمانی مدارس خاص با مدارس عادی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی…

  • پاورپوینت معرفی تهاجم فرهنگی

    پاورپوینت معرفی تهاجم فرهنگی دانلود پاورپوینت درباره تهاجم فرهنگی پاورپوینت درباره ی تهاجم فرهنگی پاورپوینت با موضوع تهاجم فرهنگی پاورپوینت تهاجم فرهنگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی تهاجم فرهنگی جهت رشته دین و مذهب در قالب 13 اسلايد…

  • پاورپوینت شکلات و انواع آن

    پاورپوینت شکلات و انواع آن دانلود پاورپوینت شکلات و انواع آن پاورپوینت شکلات پاورپوینت انواع شکلات تحقیق راجب انواع شکلات و تاریخچه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکلات و انواع آن جهت رشته صنایع غذایی در قالب 67…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی دهان به دهان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی دهان به دهان فصل دوم پایان نامه بازاریابی دهان به دهان مبانی نظری بازاریابی دهان به دهان پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان پیشینه داخلی بازاریابی دهان به دهان پیشینه خارجی بازاریابی دهان به…

  • پروپوزال عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه

    پروپوزال عوامل انگیزشی کارکنان ستادی دانشگاه پروپوزال انگیزش پروپوزال انگیزش کارکنان عوامل انگیزشی کارکنان نظریه های محتوایی انگیزش نظریه های فرآیندی انگیزش پروپوزال عوامل موثر بر انگیزش کارکنان عوامل موثر در انگیزش کارکنان عوامل محتوایی موثر بر انگیزش کارکنان عوامل…

  • چارچوب نظری تعارض نقش

    چارچوب نظری تعارض نقش مبانی نظری تعارض نقش پیشینه تعارض نقش پیشینه تحقیق تعارض نقش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض نقش پیشینه پژوهش تعارض نقش ادبیات نظری تحقیق تعارض نقش دانلود مبانی نظری تعارض نقش دانلود پیشینه تحقیق تعارض…

  • دانلود پاورپوينت رهبری

    دانلود پاورپوينت رهبری دانلود پاورپوينت در مورد رهبری خصوصيات يك رهبر موفق مطالعاتي در مورد رفتار رهبري  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت رهبری در قالب 25 اسلايد جهت رشته مديريت با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - از کهان تا کهکشان

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - از کهان تا کهکشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - از کهان تا کهکشان به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx…

  • محرومیت از حقوق اجتماعی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه

    محرومیت از حقوق اجتماعی در حقوق کیفری ایران و فقه امامیه محرومیت از حقوق اجتماعی مجازات های محرومیت از حقوق اجتماعی محرومیت از حقوق اجتماعی در قانون جدید تحقیق در مورد محرومیت از حقوق اجتماعی جایگاه حقوقی محرومیت از حقوق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت پیاده‌ سازی موفق IFRS در ایران

    پاورپوینت پیاده‌ سازی موفق IFRS در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پیاده‌ سازی موفق IFRS در ایران جهت رشته ی حسابداری در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پرسشنامه استاندارد سلامت اجتماعی محقق ساخته با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه استاندارد سلامت اجتماعی محقق ساخته با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت اجتماعی محقق ساخته پرسشنامه سلامت اجتماعی کیز پرسشنامه استاندارد سلامت اجتماعی پرسشنامه سلامت روانی اجتماعی دانلود پرسشنامه سلامت اجتماعی کییز نمره گذاری پرسشنامه سلامت…

  • پاورپوینت زنجرک پسته

    پاورپوینت زنجرک پسته پاورپوینت آفت زنجرک پسته پاورپوینت ضررهای زنجرک پسته پاورپوینت درمورد زنجرک پسته پاورپوینت درباره زنجرک پسته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زنجرک پسته جهت رشته ی زراعت و گیاه شناسی در قالب 22 اسلاید و با…