مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع دوازدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

تشریح مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.

 

مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.  

 

                                                                        
در بهترین حالت مدیریت ارتباط با مشتری یک تعامل مداوم بین سازمان و مشتریانش می باشد. مدیریت ارتباط با مشتری هنر و درک شناسایی بهترین مشتریان، نگهداری و فروش بیشتر به آنها می باشد. برای رسیدن به روابط بهینه با مشتری، سازمان باید فناوری و تجربیات را گرد هم آورد تا مشتریان را بشناسد، متمایز کند، با مشتریان فعلی تعامل داشته باشد و برای این مشتریان سفارشی کار کند .رسیدن به وفاداری مشتری هدف نهایی مدیریت  ارتباط با مشتری است. داشتن محصول یا خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب، در مشتریان رفتار وفادارانه ایجاد خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در این پژوهش از دید حیدری و اخوان (1388) دارای سه بعد ذیل می باشد:

1- بعد جذب، حفظ و گسترش روابط با مشتری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: مشوقهای سازمان برای مشتریان فعلی، تعامل با مشتریان از دست رفته سازمان، ارتباط و تعامل دو سویه با مشتریان، ارتباط بلند مدت با مشتریان و شناسایی مشتریان.

2- بعد زیر ساختاری: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: حمایت مدیران ارشد از فعالیتها و ارتباط با مشتریان، سیستم تعریف شده برای فعالیتهای ارتباط با مشتری.

3- بعد مشتری گرایی: این شاخص با معیارهای زیر در سطح سنجش ترتیبی قابل سنجش است: به خاطر سپردن اسامی همه مشتریان از سوی کارکنان ، اهمیت دادن به مشکلات مشتریان.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مدیریت ارتباط با مشتری    3
2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:    3
2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری:    4
2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    5
2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:    7
2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی:    7
2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:    8
2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک:    8
2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:    9
2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:    10
2-2-10- اهداف مدیریت  ارتباط با مشتری:    11
2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:    13
2-2-12- مراحل ارایه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:    14
2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریECRM)):    15
2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری (ICRM):    15
2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری:    16
2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با ACRM :    17
2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM :    19
2-2-18- چالشهای اجرایی CRM :    19
2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری:    20
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

2-4-1- پژوهشهای خارجی    22
2-4-2- پژوهشهای داخلی    28

منابع
 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال

شکل 1-1: گام‌ها و مراحل تحقیق7
شکل 2-1: رابطه مدیریت ارتباط با مشتریان و عملکرد بازاریابی22
شکل 2-2: فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان.28
‏شکل 2-3 فرآیند پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان29
شکل 2-4 ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتریان.30
شکل 2-5: عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان 31
شکل 2-6 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده‌سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان31
شکل 2-7: الگوی یکپارچه پیاده‌سازی و اجرای موفقیت‌آمیز مدیریت ارتباط با مشتریان .33
شکل 2-8: عناصر سازنده مدیریت ارتباط با مشتریان35
شکل 2-9: مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان45
شکل 2-10: تمهیدات لازم قبل از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.49
شکل 2-11: ابعاد مختلف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی.50
شکل 2-12: مراحل شکل‌گیری مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی51
شکل 2-13: اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه.59
شکل 2-14: قابلیت‌های ممتاز و منحصربفرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه61
شکل 2-15: خدمات ارائه شده بواسطه مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه به تفکیک درصد 63
شکل 2-16: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات64
شکل 2-17: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.64
شکل 2-18: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد استفاده‌کنندگان از این خدمات65
شکل 2-19: میزان بکارگیری خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در هر یک از فازهای مختلف فرآیند ارائه خدمت بر اساس تعداد خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها.65
شکل 2-20: چارچوب ارزیابی محیط در سیستم‌های تکنولوژی‌محور.67
شکل 2-21: مزیت‌های کارکردی مرتبط با هر یک از مولفه‌های کلیدی استراتژی؛ فرآیندها و سیستم‌ها68
شکل 2-22: چارچوب نظری پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه .69
شکل 2-23: طبقه‌بندی تکنیک‌های داده‌کاوی از منظر رویکرد، تکنیک‌های اصلی و فرعی74
شکل 2-24: ارتباطات میان گام‌های مختلف فرآیند داده‌کاوی.75
شکل 2-25: متدولوژی CRISP-DM76
شکل 2-26‏: چارچوپ دسته بندی تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان81
شکل 2-27: نقش و جایگاه داده‌کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان82
شکل 2-28: چارچوب مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه از منظر داده‌کاوی.87

 

 

 

 

 

  • دانلود تحقیق ارتباط نظام جبران خدمات کل و بهره وری منابع انسانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارتباط نظام جبران خدمات کل و بهره وری منابع انسانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباط نظام جبران خدمات کل و بهره وری منابع انسانی  با فرمت docx در قالب 17…

  • پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان

    پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان جهت رشته محیط زیست در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان

    دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ساسانیان جهت رشته معماری در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاريخ معماري ايران به دو بخش اصلي…

  • پاورپوینت آشنایی با بیمه ملت

    پاورپوینت آشنایی با بیمه ملت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بیمه ملت، در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   معرفی شرکت بیمه ملت آرمان های شرکت بیمه ملت سهامداران شرکت بیمه…

  • دانلود پایان نامه فیبر نوری

    دانلود پایان نامه فیبر نوری دانلود پایان نامه فیبر نوری دانلود پایان نامه سیستم انتقال نوری دانلود پایان نامه رشته مخابرات دانلود پایان نامه مخابرات فیبر نوری سیستم انتقال نوری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته مخابرات با…

  • مبانی نظری سنجش آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    مبانی نظری سنجش آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پیاده سازی erp در سازمان مراحل پیاده سازی erp متدولوژی های پیاده سازی erp اجرای سیستمهای ERP در سازمان پیاده سازی برنامه‌ ریزی منابع سازمانی مبانی نظری امکان سنجی پیاده سازی…

  • مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات

    مقاله ترجمه شده قراردادهای تسهیم بر درآمد و تخفیف برای هماهنگی یک زنجیره تأمین با عمر کوتاه محصولات کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده درس هماهنگی زنجیره تامین رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش پرخاشگری در دختران مبانی نظری پرخاشگری پیشینه پرخاشگری دانلود مبانی نظری پرخاشگری پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات نظری پرخاشگری فصل دوم پایان نامه پرخاشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری ادبیات و مبانی نظری پرخاشگری رفتن…

  • خلاصه کامل کتاب تاریخ شهر و شهرنشینی اروپا تالیف جهانشاه پاکزاد

    خلاصه کامل کتاب تاریخ شهر و شهرنشینی اروپا تالیف جهانشاه پاکزاد خلاصه کامل کتاب تاریخ شهر و شهرنشینی اروپا تالیف جهانشاه پاکزاد رفتن به سایت اصلی خلاصه کامل کتاب تاریخ شهر و شهرنشینی اروپا تالیف جهانشاه پاکزاد به همراه سوالات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری 2 مبانی نظری سبک های فرزندپروری مبانی نظری سبک های فرزند پروری تاریخچه شیوه های فرزندپروری پیشینه سبک های فرزند پروری پیشینه تحقیق شیوه های فرزند پروری پیشینه تحقیق سبک های فرزند…

  • پاورپوینت حسابداری بین المللی و عوامل ایجاد کننده تفاوت ها در آن

    پاورپوینت حسابداری بین المللی و عوامل ایجاد کننده تفاوت ها در آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با حسابداری بین الملل جهت رشته حسابداری در قالب 19 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت درباره فرار مالیاتی

    پاورپوینت درباره فرار مالیاتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرار مالیاتی جهت رشته ی اقتصاد در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درآمدمالیاتی نقش بسزایی در…

  • پاورپوینت تب و تشنج در کودکان

    پاورپوینت تب و تشنج در کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تب و تشنج در کودکان جهت رشته ی پزشکی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت

    پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت پاورپوینت درس مرجع شناسی دانلود پاورپوینت درس مرجع شناسی پاورپوینت روش تحقیق کیفی پاورپوینت آموزشی روش تحقیق پاورپوینت اسلاید روش تحقیق فایل پاورپوینت درس روش تحقیق پاورپوینت مرجع شناسی و…

  • بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

    بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع رضایت شغلی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بیمه رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع…

  • سوگیری های فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی

    سوگیری های فرآیند پردازش اطلاعات در اضطراب اجتماعی سوگیری توجه  سوگیری تفسیر اضطراب اجتماعی مولفه های سوگیری توجه مدلهای سوگیری توجه سوگیری توجه در اضطراب اجتماعی سوگیری تفسیر در اضطراب اجتماعی سوگیری توجه و اضطراب اجتماعی سوگیری توجه و اختلالات…

  • دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید

    دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسم در کودکان 27 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون گلیزر با روایی و پایایی

    پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون گلیزر با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تفکر انتقادی کودکان آزمون سنجش تفکر انتقادی پرسشنامه تفکر انتقادی دانش آموزان تفکر انتقادی واتسون گلیزر پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر آزمون تفکر انتقادی واتسون گلاسر…

  • دانلود تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx

    دانلود تحقیق در مورد عملکرد تحصیلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عملکرد تحصیلی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد

    پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد پاورپوینت درمان اعتیاد به اینترنت پاورپوینت درمان اعتیاد به شیشه پاورپوینت درمان اعتیاد به تریاک پاورپوینت درمان اعتیاد به فضای مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهداف و اصول درمان اعتیاد جهت رشته…

  • دانلود تحقیق تکنولوژی آموزشی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تکنولوژی آموزشی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تکنولوژی آموزشی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول

    دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پیشرفته بخش اول جهت رشته برنامه نویسی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت اختلالات سیستم حرکتی

    پاورپوینت اختلالات سیستم حرکتی پاورپوینت اختلال سیستم حرکتی پاورپوینت اختلالات سیستم بدن پاورپوینت اختلالات حرکتی پاورپوینت علل اختلالات حرکتی پاورپوینت درمان اختلالات سیستم حرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات سیستم حرکتی جهت رشته ی روان شناسی و پزشکی…

  • معرفی استان لرستان

    معرفی استان لرستان معرفی استان لرستان معماری بومی لرستان ویژگیهای محیطی استان لرستان ویژگیهای تاریخی استان لرستان ویژگیهای جغرافیایی استان لرستان ویژگیهای فرهنگی استان لرستان دانلود پایان نامه رشته گردشگری رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته گردشگری معرفی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری CRM پیشینه تحقیق CRM مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری مدیریت ارتباط…

  • دانلود تحقیق وفاداری مشتری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق وفاداری مشتری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی وفاداری مشتری با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پاورپوینت انواع قراردادها و شرایط انعقاد آنها

    پاورپوینت انواع قراردادها و شرایط انعقاد آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع قرارداد ها جهت رشته حقوق در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       قرارداد یا عقد…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر مدیریت روابط عملکرد پروژه در شرکتهای صنعتی

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر مدیریت روابط عملکرد پروژه در شرکتهای صنعتی پرسشنامه مدیریت پروژه پرسشنامه مدیریت روابط عملکرد پروژه پرسشنامه مدیریت روابط عملکرد پروژه در شرکتهای صنعتی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی اثر مدیریت روابط عملکرد پروژه در…

  • چالش های کنوانسیون CEDAW با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

    چالش های کنوانسیون CEDAW با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حقوق زنان کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض علیه زنان دانلود مقالات حقوق دانلود مقالات رشته حقوق چالش های کنوانسیون CEDAW با قانون اساسی کنوانسیون CEDAW چالش های کنوانسیون رفع هرگونه تبعیض…

  • بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی

    بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی صله رحم تاثیر صله رحم ارتباط خانوادگی تاثیر صله رحم ارتباط خویشاوندی بررسی تاثیر صله ارحام بر ارتباطات خویشاوندی دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران

    تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی سیستم مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش نقش پیاده سازی مدیریت دانش در افزایش صادرات تاثیر مولفه‌های مدیریت دانش بر صادرات…

  • پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی

    پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پژوهش در حیطه ناتوانی جهت رشته گوناگون در قالب 29 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • فصل دوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت

    فصل دوم پایان نامه استقرار و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه از لیدا فرخو

    دانلود پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه از لیدا فرخو پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه از لیدا فرخو پاورپوینت کتاب ریاضیات پایه پیام نور پاورپوینت ریاضیات پایه و مقدمات آمار پاورپوینت ریاضیات پایه 1 پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب…

  • مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان تنش الاستو پلاستیک در جداره ضخیم سیلندر

    مقاله ترجمه شده رشته مکانیک با عنوان تنش الاستو پلاستیک در جداره ضخیم سیلندر فروشگاه ساز فایل همکاری در فروش همکاری در فروش فایل مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده رشته مقاله ترجمه شده مکانیک رشته مکانیک مقاله ترجمه شده…