مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است. يكي از مهمترين اين دستاوردها كه منجر به ا فزايش سطح آگاهي جامعه گرديده است، سهولت در دسترسي افراد به حجم وسيعي از اطلاعات گوناگون مي باشد. با افزايش آگاهي افراد جامعه، نيازهاي جامعه نيز افزايش مي‌يابد.

 

 

برخي از اين نيازها عبارتند از نيازهاي شهري، اجتماعي، قانوني، فرهنگي و شخصي. بخشي از اين نيازها توسط شركت ها و سازمان هاي خصوصي و بخشي ديگر توسط سازمان هاي دولتي مرتفع مي‎گردد. در كشور ما ايران، سازمان ها و ارگان هاي دولتي نقش محوري و اصلي در پاسخگويي به بخش اعظم نيازهاي افراد حقيقي و حقوقي را بر عهده دارند. با توجه به اين موضوع كه سازمان هاي دولتي با حجم وسيعي ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانين و دستورالعمل ها مواجه مي باشند لذا پيچيدگي هاي زيادي در فعاليت هاي اين سازمان ها وجود دارد. اين پيچيدگي ها در برخي از موارد مي تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزينه هاي اضافي و بروز مشكلاتي از اين قبيل گردد، سازماني كه بتواند اين تعاريف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانين را درچهارچوبي مبتني بر تكنولوژي روز دنيا ساماندهي نمايد، مي تواند از رخ دادن مسائل پيش بيني نشده جلوگيري نموده و مبادلات كاري خود را هرچه بيشتر تحت كنترل داشته باشد.

 

 

امروزه سازمان هاي دولتي در تلاش اند با تكيه بر فن آوري هاي جديد اطلاعاتي،  سازمان را به گونه اي تغييردهند كه رسالت پاسخگويي به مردم را در كمترين زمان،  با بهترين كيفيت و كمترين هزينه به انجام رسانند و CRM  بهترين راه ممكن براي رسيدن به اين مقصود است. CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازماني را بصورت شفاف تعريف مي نمايد و مزاياي بسياري چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پيوسته و ۲۴ ساعته، كاهش هزينه ها، افزايش بازده و بهره وري را براي سازمان ها به ارمغان مي آورد. مديريت روابط با مشتريان فلسفه عملياتي كسب وكار براي جذب و نگهداري مشتريان، افزايش ارزش مشتري، وفادار نگه‌داشتن مشتري و نگه داشتن آنها و پياده سازي استراتژي هاي مشتري محور مي باشد. CRM  به بهبود روابط با مشتريان، تمركز بر تصوير جامع چگونگي يكپارچگي ارزش مشتري،  نيازمندي‎ها، استثناء‌ها و رفتارها از طريق تحليل داده‌ها در تعامل با مشتري مي پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM مي‎توانند چرخه فروش را كوتاهتر و وفاداري مشتري به ايجاد روابط نزديكتر و درآمد را افزايش دهند. 

 

 

بنابراين يك سيستم مديريت روابط با مشتري مي‌تواند كمك كند تا مشتريان موجود حفظ شوند و مشتريان جديدي جذب شوند. سازمان ها از برخي روش‌هايي شامل مديريت ارتباط با مشتري، تحليل ارزش مشتري، استراتژي سازماني و ساز و كارهاي خدماتي كه كارايي ارتباطات مشتري را بهبود مي‌دهد بكار مي‎برند. مديريت ارتباط با مشتري استراتژي اي براي كسب مشتريان جديد و نگهداشتن آنها است. مديريت ارتباط با مشتري عملياتي شامل تمام فعاليت هاي مرتبط با مشتريان بي واسطه همچون شركت ها و. …. مي‎باشد.

 

 

هر فعاليت مديريت ارتباط با مشتري عملياتي در يكي از سه فرآيند سازماني زير پياده شده است: فروش، بازاريابي و خدمات. در حالي كه اين ها فرآيند هايي مستقيماَ مرتبط با مشتري هستند. مديريت ارتباط با مشتري تحليلي(Analytical  CRM)  تمام اجزايي كه براي تحليل روابط و ويژگي هاي مشتري كه بر اساس اجراي فعاليت هاي مديريت روابط با مشتري عملياتي با تاكيد بر نياز مشتريان و استثنائات شان وجود دارد، تامين مي كند. قبل از اينكه سازمان بتواند بازاريابي يا استراتژي هاي مديريت روابط با مشتري را توسعه دهد، آنها بايد بدانند كه چگونه مشتريان براي خريد كردن تصميم مي‌گيرند. اين فرآيند تصميم گيري چرخه خريد مشتري(CBC)  ناميده مي‌شود. ما فرض مي‌كنيم كه زنجيره تمام چرخه هاي خريد مشتريان از طريق چرخه حيات هركدام از مشتريان اجرا مي‌شود. اين فرآيند با توقف مصرف پايان مي‌پذيرد.

 

 

 

مساله از اينجا شروع مي شود که يک مشتري در محصول , کالا , خدمات و سرويسي که ارائه مي دهيم يک چيزي ديده که به سراغ ما مي آيد و مشتري مي تواند يک تجربه خوب داشته باشد يا اينکه مشتري ما را اخراج مي کند ! آقاي  SamWalton مشهور به walmart مي گويد : ((مشتري تنها کسي است که مي‌تواند ما را اخراج کند , از مدير عامل گرفته تا بقيه کارمند )).
CRM  از سه بخش اصلي تشکيل شده است : مشتري , روابط و مديريت منظور از روابط , ايجاد مشتريان وفادارتر و سودمند تر از طريق ارتباطي ياد گيرنده مي باشد و مديريت عبارت است از خلاقيت و هدايت يک فرايند کسب و کار مشتري مدار و قرار دادن مشتري در مرکز فرآيند ها و تجارب سازمان. تعاريف متفاتي از مديريت ارتباط با مشتري ارائه شده است که از آن جمله مي توان به بازاريابي يک به يک يا به بازاريابي در تمام دوره عمر مشتري اشاره نمود. شايد تعريف زير که موئز ليمايم (Moez Limayem) از CRM ارائه نموده بهترين تعريف باشد. CRM به همۀ فرآيند ها و فناوري هايي اطلاق مي شود که سازمان براي شناسايي،  ترغيب،  گسترش،  حفظ و خدمت به مشتري به کار مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم : ادبیات تحقیق
2-1 سیر ارتباطات با مشتری    15
2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری    17
2-1-2-ارزش‌آفرینی    18
2-2 شاخص‌های شناختی و رفتاری عرضه‌کنندگان    18
2-3 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-4 تاريخچه CRM    23
2-5 انواع فناوري CRM    23
2-6 چالش هاي اجرايي CRM    24
2-7- مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM    25
2-8 چارچوب گارتنر    26
2-9- سیر تحول CRM    27
2-9-1-تحول در بازاریابی در گذر زمان    27
2-9-2-دلایل ظهور بازاریابی رابطه‌ای    28
2-9-3-  دلایل مطرح شدن CRM    28
2-9-4-دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری    28
2-9-5-خصوصیت مشتری امروز    29
2-9-6-چرا سازمان‌ها توجه زیادی به پیاده سازی CRM دارند؟    29
2-9-7-مزایای ارتباط با مشتری    30
2-10 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی    31
2-10-1-حیطه قلمرو e – CRM    32
2-11 علل موفقیت یا شکست CRM    32
2-12 اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان    33
2-12-1-اهداف CRM از ديدگاه بارنت    33
2-12-2-اهداف CRM از نقطه نظر نول    34
2-12-3- اهداف CRM  از نظر سويفت    34
2-12-4-اهداف  CRM از نقطه نظر كالا كوتا و رابينسون    35
2-12-5-اهداف CRM از ديدگاه گالبريث و راجرز    35
2-13- پیش نیازهای اصلی اجرای CRM    36
2-14 چالش‏هاي اجرايي CRM    39
2-15- بخش دوم
2-36 پیشینه تحقیق    

منابع
 

 

 

 

 

  • پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری

    پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به مجموعه…

  • تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

    تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی افزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق رهبری تحول گرا با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رهبری تحول گرا با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رهبری تحول گرا با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • دانلود پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در نیروگاه حرارتی نکا

    دانلود پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در نیروگاه حرارتی نکا پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت نیروگاه حرارتی نکا پاورپوینت بهینه سازی انرژی پاورپوینت نیروگاه حرارتی نکا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در نیروگاه حرارتی…

  • بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو

    بررسی سیستم عامل های ابری و ارائه راه حل هایی برای چالشهای پیش رو سیستم عامل های ابری چالش های سیستم عامل های ابری راهکارهایی برای چالش های سیستم عامل های ابری پایان نامه چالش های سیستم عامل های ابری…

  • دانلود پاورپوینت مطالعات منطقه شش شیراز

    دانلود پاورپوینت مطالعات منطقه شش شیراز پاورپوینت شیراز پاورپوینت مطالعات منطقه شش شیراز پاورپوینت درباره مطالعات منطقه شش شیراز پاورپوینت تحلیل مطالعات منطقه شش شیراز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مطالعات منطقه شش شیراز در قالب 23 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 94 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 94 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 49 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس مباني نظري عزة نفس مبانی نظری درباره عزت نفس تاریخچه عزت نفس در ایران پیشینه نظری عزت نفس پیشینه پژوهش عزت نفس پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی

    پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکست هیدرولیکی مخازن هیدروکربنی جهت رشته ی مهندسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایجاد…

  • پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها از جعفرنژاد قمی

    پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها از جعفرنژاد قمی پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها از جعفرنژاد پاورپوینت طراحی الگوریتم ها چیست پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها جعفر نژاد قمی پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • آموزش علوم چهارم ابتدایی فصل پنجم مبحث مخلوط ها

    آموزش علوم چهارم ابتدایی فصل پنجم مبحث مخلوط ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث مخلوط ها در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی 129 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حس تعلق مکانی 129 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری حس تعلق مکانی چارچوب نظری حس تعلق مکانی فصل دوم پایان نامه حس تعلق مکانی دانلود مبانی نظری حس تعلق مکانی پیشینه تحقیق حس تعلق…

  • دانلود تحقیق در مورد انگیزش docx

    دانلود تحقیق در مورد انگیزش docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب انگیزش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی 108 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی 108 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی پیشینه تحقیق توانمندسازی کودکان خیابانی ادبیات نظری توانمندسازی کودکان خیابانی فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کودکان خیابان چارچوب نظری…

  • پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی)

    پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی) پاورپوینت انواع معماری ارگانیک پاورپوینت اهداف معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت معماری ارگانیک معماری ارگانیک ppt پاورپوینت بناهای معروف معماری ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک (معماری الی) جهت رشته معماری…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روش درمانی آواز- ملودیک

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه روش درمانی آواز- ملودیک کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آواز- ملودیک مبانی نظری آواز- ملودیک پیشینه تحقیق آواز- ملودیک پیشینه داخلی آواز- ملودیک پیشینه خارجی آواز- ملودیک پیشینه پژوهش آواز- ملودیک…

  • پاورپوینت آشنایی با آبنما در فرهنگ ایرانی

    پاورپوینت آشنایی با آبنما در فرهنگ ایرانی پاورپوینت آشنایی با آبنما در فرهنگ ایرانی پاورپوینت آبنما در فرهنگ ایرانی تحقیق آبنما در فرهنگ ایرانی آبنما آبنما در فرهنگ ایرانی آبنماهای مدرن آب و انعکاس آب و تاثیر آن در کاهش…

  • پروتکل درمانی برنامه آموزشی به کارکنان کتابخانه ملی

    پروتکل درمانی برنامه آموزشی به کارکنان کتابخانه ملی کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی پکیج آموزشی آموزش به کارکنان کتابخانه ملی پروتکل درمانی آموزش به کارکنان کتابخانه ملی…

  • پاورپوینت سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی

    پاورپوینت سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزشی پاورپوینت اصول برنامه ريزي آموزشي پاورپوینت برنامه ريزي آموزشي پاورپوینت اصول برنامه ریزی آموزشی pptx پاورپوینت برنامه ریزی پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت سياست گذاري و برنامه ريزي آموزشي …

  • پاورپوینت قوانین معاملات بورس

    پاورپوینت قوانین معاملات بورس پاورپوینت آئین نامه معاملات بورس پاورپوینت دستورالعمل توقف معاملات بورس پاورپوینت آیین نامه معاملات عمده در بورس پاورپوینت معاملات آنلاین بورس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  قوانین معاملات بورس جهت رشته اقتصاد در قالب 45 اسلاید…

  • پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش

    پرسشنامه بررسی اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی برای افزایش فروش پرسشنامه برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی پرسشنامه افزایش فروش پرسشنامه افزایش فروش با برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی پرسشنامه اثر بخشی ترغیب سلسله مراتبی برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی…

  • دانلود پاورپوینت کم کاری تیروئید

    دانلود پاورپوینت کم کاری تیروئید پاورپوینت در مورد کم کاری تیروئید پاورپوینت بیماری کم کاری تیروئید پاورپوینت آشنایی با کم کاری تیروئید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کم کاری تیروئید جهت رشته پزشکی در 10 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود تحقیق کیفیت خدمات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت خدمات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت خدمات با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق

    دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق پاورپوینت آشنایی با گرایش های رشته برق پاورپوینت اهداف گرایش های رشته برق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با رشته مهندسی برق جهت رشته برق…

  • پاورپوینت انواع روش های توسعه شبکه

    پاورپوینت انواع روش های توسعه شبکه پاورپوینت توسعه شبکه پاورپوینت درباره توسعه شبکه دانلود پاورپوینت توسعه شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع روش های توسعه شبکه جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 21 اسلايد و با فرمت…

  • دانلود تحقیق سلامت روانی و دین با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سلامت روانی و دین با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت روانی و دین با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت فصل اول کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع جامعه شناسی

    پاورپوینت فصل اول کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی با موضوع جامعه شناسی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب درآمدی به جامعه شناسی تألیف بروس کوِئن ترجمه محسن ثلاثی پاورپوینت فصل اول کتاب درآمدی…

  • پاورپوینت آشنایی با علم تمرين

    پاورپوینت آشنایی با علم تمرين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با علم تمرين جهت رشته تربیت بدنی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رسيدن…

  • دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی

    دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی ann دانلود پاورپوینت درمورد شبکه های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی مصنوعی پاورپوینت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شبکه های عصبی مصنوعی جهت رشته مدیریت در 86…

  • فصل دوم پایان نامه رایانش ابری

    فصل دوم پایان نامه رایانش ابری کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری دانلود مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری دانلود پیشینه تحقیق رایانش ابری پیشینه داخلی رایانش ابری پیشینه خارجی رایانش ابری پیشینه پژوهش رایانش ابری پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی دانلود مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات نظری هوش معنوی فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت سازه های بلندمرتبه

    پاورپوینت سازه های بلندمرتبه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه های بلندمرتبه جهت رشته ی عمران در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از نظر مهندسی…

  • پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان

    پرسشنامه تاثیر نقش پرستیژ، اعتبار و تصویر برند با توجه به ریسک و کیفیت درک شده بر روی قصد خرید مجدد مشتریان کلمات کلیدی : پرسشنامه اعتبار برند پرسشنامه پرستیژ برند پرسشنامه تصویر برند پرسشنامه قصد خرید مجدد پرسشنامه قصد…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی فاخته

    دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی فاخته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی فاخته جهت رشته مدیریت در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       براي بهبود اين…

  • پاورپوینت اصول توانمند سازی کارکنان

    پاورپوینت اصول توانمند سازی کارکنان پاورپوینت توانمندسازی کارکنان pdf پاورپوینت عوامل توانمندسازی کارکنان پاورپوینت توانمندسازی کارکنان نیروهای مسلح پاورپوینت توانمندسازی کارکنان ارتش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول توانمند سازی کارکنان جهت رشته مدیریت در قالب 36  اسلاید و با…