پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

پرسشنامه ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن
پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن
پرسشنامه ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc)
پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی
پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با BSC
پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت با BSC
پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان
پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه  کارشناسی ارشد رشته مديريت آموزشي

پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن (BSC) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

 

 

 

چکیده:
در این پژوهش سعی شده است با استفاده از روش کارت های امتیازی متوازن عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم بر اساس برنامه راهبردی آن ارزیابی شود.

 

 

به این منظور پس از مطالعه برنامه راهبردی، 12 هدف استراتژیک شرکت که در حکم CSF ها (شاخص های کلیدی موفقیت) می باشند تعیین و 24 هدف که منجر به تحقق این شاخص های می شوند شناسایی شدند. سپس این اهداف در قالب چهار بعد کارت امتیازی متوازن مورد بررسي در اين پژوهش (رشد و یادگیری، فرآیند های داخلی، مشتریان و خلق ارزش پایدار) تقسیم بندی شدند و نقشه استراتژیک شرکت تدوین شد. به منظور ارزیابی این 24 هدف  با استفاده از استراتژی های خرد و شاخص های کمی مندرج در برنامه استراتژیک و ادبیات نظری موجود، مجموعا 117 KPI (شاخص کلیدی عملکرد) شامل 74 سنجه (گویه پرسشنامه) و 43 شاخص کمی تدوین شد. نتایج پژوهش حاکی از آن است که عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان قم به صورت کلی نسبتا مطلوب و متوازن است. 

 

 

 

کلمات کلیدی: ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، برنامه راهبردی، شرکت شهرک های صنعتی استان قم

 

 

 

 

ابزار و روش های جمع آوری داده ها

هر پژوهشگر به منظور جمع آوری اطلاعات و داده های پژوهش، می تواند از روش ها و ابزارهای مختلفی  همچون پرسشنامه، مصاحبه، مشاهده و .. بهره گیرد که استفاده از هرکدام ازاین ابزارها تابع عوامل گوناگونی از جمله ماهیت و روش پژوهش است. در این پژوهش با توجه به نوع متغیر ها و روش شناسی گفته شده، از روش های زیر جهت جمع آوری اطلاعات و داده های مورد نظر استفاده شده است:

 

 

روش کتابخانه ای: در این پژوهش به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع  و پیشینه پژوهش از کتاب ها، پایان نامه ها و مقالات و پایگاه های اطلاعاتی استفاده شده است.
روش میدانی: در این پژوهش برای ارزیابی عملکرد بر اساس کارت امتیازی متوازن از پرسش نامه، اسناد و آمارهای موجود در شرکت استفاده شده است.
 

 

 

به منظور جمع آوری اطلاعات پس از مطالعه برنامه راهبردی، 12 هدف استراتژیک شرکت که در حکم CSF ها (شاخص های کلیدی موفقیت) می باشند تعیین و 24 هدف که منجر به تحقق این اهداف استراتژیک می شوند شناسایی شدند. برای این 24 هدف  با استفاده از استراتژ های خرد و شاخص های کمی مندرج در برنامه استراتژیک و ادبیات نظری موجود، مجموعا 117 KPI (شاخص کلیدی عملکرد) شامل 74 سنجه (گویه پرسشنامه) و 43 شاخص کمی تدوین شد.

 

 

 

سپس بر اساس نقشه استراتژیک شرکت این اهداف و شاخص های مرتبط با آنها در قالب چهار بعد کارت امتیازی متوازن(رشد و یادگیری، فرآیند های داخلی، مشتریان و خلق ارزش پایدار) مورد بررسی در این پژوهش تقسیم بندی شدند و نقشه استراتژیک شرکت تدوین شد. به منظور سنجش وضعیت عملکرد شرکت در برخی اهداف تنها از شاخص های کمی، در برخی دیگر تنها از سنجه ها (گویه پرسشنامه) و در عموم آنها از هردو نوع شاخص استفاده شده است. در رابطه با شاخص های کمی براساس سند راهبردی سازمان میزان عملکرد مطلوب هر شاخص از سال 87 تا 91 (5 سال) مشخص گردید و با میزان عملکرد محقق در این بازه زمانی مقایسه شد میزان تحقق شاخص در یک طیف 5 امتیازی گزارش شد به طوری که در صورت تحقق کامل و حتی فراتر از میزان تعیین شده امتیاز 5 به آن شاخص اختصاص داده شد.

 

 

 

از پرسشنامه نیز به منظور جمع آوری اطلاعات در رابطه با سنجه ها استفاده شد و به این منظور 2 پرسشنامه تهیه شد. پرسشنامه نخست شامل  16سئوال برای سنجش بعد مشتری و پرسشنامه دوم شامل 57 سئوال برای ابعاد رشد و یادگیری، فرآیند های داخلی و خلق ارزش پایدار است (16 سئوال رشد و یادگیری، 38 سئوال فرآیند های داخلی و3 سئوال خلق ارزش پایدار).

 

 

 

 

لازم به ذکر است که برای تهیه پرسشنامه های مورد نظر از ادبیات موجود در زمینه موضوع پژوهش و سند برنامه راهبردی سازمان استفاده شده است. پرسشنامه مربوط به بعد مشتریان در بین 50 نفر از مدیران صنایع مستقر در شهرک های صنعتی و واحد های صنعتی استان قم که در طی دو سال گذشته از خدمات این سازمان بهره مند شده اند، توزیع شد. البته به دلیل دشواری دسترسی به این افراد، پژوهشگر با 64 نفر از آنها تماس تلفنی برقرار کرد و پس از جلب نظر ایشان به منظور مشارکت در پژوهش، سئوالات پرسشنامه مشتریان را قرائت و پاسخ آنها را ثبت نمود. نهایتا 50 نفر همکاری لازم را انجام دادند.پرسشنامه مربوط به ابعاد فرآیند های داخلی، رشد و یادگیری و خلق ارزش پایدار در بین تمامی کارکنان (کارشناسان و مدیران) توزیع شد. پژوهش گر هنگام تکمیل تمامی پرسشنامه ها حاضر بود و ابهامات را برطرف می کرد.

 

 

 

 

 

3-6- روایی پرسشنامه

مقصود از روای آن است که ابزرا اندازه گیری بتواند فقط خصیصه مورد نظر را اندازه گیری کند. اندازه گیری های نامناسب و ناکافی می تواند هر پژوهش  علمی را ناروا و بی اعتبار سازد (هومن،1386). روش های متعددی همچون محتوایی، ملاکی و سازه برای تعیین روایی ابزار اندازه گیری وجود دارد(سیف،1390) که در این پژوهش از روش اعتبار محتوایی استفاده شده است.

اعتبار محتوایی نوعی اعتبار است که معمولا برای بررسی اجزای تشکیل دهنده یک ابزار اندازه گیری به کار برده می شود. در واقع روایی محتوایی به این مطلب اشاره دارد که نمونه سئوال های مورد استفاده در یک آزمون تا چه حد معرف کل جامعه سئوالهای ممکن است که می توان از محتوا یا موضوع مورد نظر تهیه کرد (همان منبع). برای سنجش روایی محتوایی پرسش نامه این پژوهش، از نظرات متخصصان و خبرنگاران آشنا به مسائل مدیریت و ارزیابی عملکرد در شرکت و همچنین از نظرات اساتید راهنما و مشاور استفاده شده است.

 

 

 

 

3-7- پایایی پرسشنامه

پایایی یک ابزار عدمتا به ثبات و دقت نتایج حاصل از آن اشاره دارد.(سیف،1390) معمولا دامنه این ضریب قابلیت اعتماد از صفر (عدم رابطه) تا 1+  (ارتباط کامل)است. برای محاسبه ضریب اندازه گیری شیوه های مختلفی همچون اجرای دوباره، آزمون های همتا، دونیمه کردن، کودر- ریچاردسون و آلفای کرونباخ وجود دارد.در این پژوهش برای سنجش پایایی پرسشنامه ابزار اندازه گیری از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است.این روش برای محاسبه هماهنگی درونی ابزار اندازه گیری از جمله پرسشنامه ها یا معیارهایی که خصیصه های مختلف را اندازه گیری می کنند به کار می رود.

 

 

در این پژوهش مقدار آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مربوط به بعد مشتریان که تنها در بین مشتریان توزیع شد 90.8 درصد و برای پرسشنامه دوم که عملکرد شرکت را در ابعاد رشد و یادگیری، فرآیند های داخلی و خلق ارزش پایدار مورد بررسی قرار داد85.7 درصد به دست آمد. مقدار آلفای کرنباخ برای هر یک از ابعاد پرسشنامه دوم به این ترتیب بود: بعد رشد و یادگیری 90.4، بعد فرآیند های داخلی 73.2 درصد و بعد خلق ارزش پایدار 90.8 درصد.این ضرایب توسط نرم افزار SPSS محاسبه شده اند و مقدار مناسبی جهت تایید پایایی پرسشنامه می باشند.

 

 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی در حمام ها

    دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی در حمام ها پاورپوینت معماری حمام ها پاورپوینت درمورد حمام های اسلامی پاورپوینت درمورد معماری اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی در حمام ها جهت رشته معماری در 74…

  • اهمیت افکار انسان و بررسی انواع آن

    اهمیت افکار انسان و بررسی انواع آن تفکر انتقادی در اسلام ویژگی های تفکر انتقادی عوامل بستر ساز تفکر تحقیق درباره تفکر انتقادی اهمیت و ضرورت تفکر انتقادی مقایسه تفکر انتقادی  با تفکر عادی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات

    مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات عوامل برون سپاری ضرورت برون سپاری برون سپاری خدمات شهری برون سپاری خدمات شهرداری تاثیر برون سپاری بر عملکرد سازمان برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات آسیب…

  • پاورپوینت مبانی نظری معماری

    پاورپوینت مبانی نظری معماری دانلود پاورپوینت مبانی نظری معماری پاورپوینت موضوعات مبانی نظری معماری پاورپوینت مبانی نظری معماری پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی نظری معماری جهت رشته معماری در قالب 23 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی

    بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی اقتصاد روستایی توسعه اقتصادی روستا عوامل موثر در اقتصاد روستایی نقش کشاورزی در اقتصاد روستا دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی اقتصاد روستایی با تاکید بر کشاورزی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان…

  • کتاب اندیکاتورهای رایج (1)

    کتاب اندیکاتورهای رایج (1) رفتن به سايت اصلي همه ما بارها و بارها از اصطلاح اسیلاتور و اندیکاتور استفاده کردیم حتی گاها به اشتباه آن ها رو مترادف فرض و به جای یک دیگر به کار برده ایم. همین اشتباه…

  • پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی

    پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با داروهای ضد افسردگی جهت رشته داروسازی در قالب 33 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران

    بررسی علل شکل گیری سکونتگاه های غیررسمی در منطقه 19 شهر تهران کلمات کلیدی : سکونتگاه های غیررسمی پایان نامه اسکان غیر رسمی پایان نامه سکونتگاه های غیررسمی ویژگی های سکونتگاه های غیررسمی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی سکونتگاه های غیررسمی…

  • پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل

    پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل دانلود پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل دانلود پاورپوینت فواید گیاه زنجبیل پاورپوینت گیاه زنجبیل پاورپوینت مصارف گیاه زنجبیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل جهت رشته ی تغذیه در قالب 20  اسلاید و با…

  • مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی

    مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی حجاب پوشش فرهنگ برهنگی دانلود مقاله رابطه حجاب با فرهنگ برهنگی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه الهیات و معارف اسلامی…

  • دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید

    دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نارسایی…

  • پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی

    پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله دستورالعمل پيشگيری و مبارزه با قاچاق تجهيزات پزشكی جهت رشته پزشکی در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوينت آبنما 25 اسلاید

    پاورپوينت آبنما 25 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آبنما 25 اسلاید جهت رشته هنر و گرافیک قالب 25 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       جذابيت آب از ديگر…

  • پاسخ پرسشهای آخر 5 فصل اول کتاب چالشهای مدیریت دولتی ایران

    پاسخ پرسشهای آخر 5 فصل اول کتاب چالشهای مدیریت دولتی ایران پاسخ پرسشهای آخر فصل چالشهای مدیریت دولتی ایران رفتن به سایت اصلی پاسخ پرسشهای آخر 5 فصل اول کتاب چالشهای مدیریت دولتی ایران دانشگاه آزاد اسلامی 11 صفحه pdf…

  • پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن

    پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری (جلد دوم) دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ با موضوع بازنشستگی و سایر مزایای بعد از آن پاورپوینت فصل شانزدهم…

  • پاورپوینت منشا حیات و چگونگی ظهور جانداران در روی کره زمین

    پاورپوینت منشا حیات و چگونگی ظهور جانداران در روی کره زمین پاورپوینت منشا حیات در زمین پاورپوینت منشا حیات چیست پاورپوینت منشا حیات انسان پاورپوینت منشا حیات در کره زمین پاورپوینت منشا حیات از نظر اسلام رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن

    پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن پاورپوینت قانون اساسی ایران پاورپوینت قانون اساسی مشروطه پاورپوینت قانون اساسی چیست پاورپوینت قانون اساسی چند اصل دارد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون اساسی و حاکمیت آن جهت رشته حقوق در قالب…

  • پاورپوینت تحلیل و بررسی گرمابه

    پاورپوینت تحلیل و بررسی گرمابه پاورپوینت تحلیل و بررسی گرمابه معماری حمام گرمخانه استخریا چاله حوض شاه نشین حمام خسرو آقا اصفهان حمام چهار فصل اراک حمام وکیل شیراز حمام گنجعلی خان کرمان حمام علی آقا اصفهان حمام خان یزد…

  • استرس و فشارهای عصبی در سازمان و استراتژی های مقابله با آن

    استرس و فشارهای عصبی در سازمان و استراتژی های مقابله با آن کلمات کلیدی : فشارهای عصبی سازمانی منابع و عوامل فشارهای عصبی پیامدهای فشارهای عصبی و روانی عوارض فشارهای عصبی و روانی استرس و فشارهای عصبی در سازمان پایان…

  • دانلود تحقیق آمادگی برای تغییر و مدل های تغییر سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق آمادگی برای تغییر و مدل های تغییر سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آمادگی برای تغییر و مدل های تغییر سازمانی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل…

  • كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان

    كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان دانلود پایان نامه رشته مدیریت كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان مدل های ارزیابی کیفیت خدمات کیفیت خدمات شرکت سهامی بیمه ایران دانلود پایان نامه مدیریت خرید پایان نامه رشته مدیریت تاریخچه…

  • پاورپوینت روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری

    پاورپوینت روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش های پیشرفته تدریس و سبک های یادگیری جهت رشته روانشناسی در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت

    پاورپوینت ارتباط بین شیوه های تامین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ارتباط بین شیوه‌های تأمین مالی و ارزش شرکت در چارچوب چرخه عمر شرکت جهت رشته اقتصاد در قالب…

  • پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی

    پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی پرسشنامه مدیریت سرمایه فکری دانلود پرسشنامه سرمایه فکری بونتیس دانلود پرسشنامه سرمایه فکری پرسشنامه عملکرد سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد مالی صنعت بانکداری پرسشنامه تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی پرسشنامه رابطه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی پیشینه داخلی هوش معنوی پیشینه خارجی هوش معنوی پیشینه پژوهش هوش معنوی پیشینه نظری هوش معنوی…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی

    پرسشنامه عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی پرسشنامه اعتماد به بانک دانلود پرسشنامه اعتماد به بانک پرسشنامه استاندارد اعتماد به بانک پرسشنامه اعتماد مشتریان پرسشنامه اعتماد مشتریان به بانک پرسشنامه اعتماد مشتریان بانکی پرسشنامه علل موثر بر اعتماد مشتریان بانکی…

  • دانلود تحقیق بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری دیابت و عوارض آن با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مداخله قدرتهای برون منطقه ای در استقرار سیستمهای امنیت خلیج فارس

    مداخله قدرتهای برون منطقه ای در استقرار سیستمهای امنیت خلیج فارس نظامهای امنیتی در خلیج فارس ظهور نظامهای امنیتی در منطقه خلیج فارس بررسی استمرار نظامهای امنیتی در منطقه خلیج فارس تاثیر عوامل فرا منطقه ای در ظهور نظامهای امنیتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی 56 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی 56 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ناسازگاری زناشویی مبانی نظری ناسازگاری زناشویی پیشینه تحقیق ناسازگاری زناشویی پیشینه داخلی ناسازگاری زناشویی پیشینه خارجی ناسازگاری زناشویی پیشینه پژوهش ناسازگاری زناشویی پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • دانلود تحقیق بهداشت روانی و اصول آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بهداشت روانی و اصول آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهداشت روانی و اصول آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان

    دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناسایی و هدایت استعداد های کودکان جهت رشته علوم تربیتی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت انبار و فرایند کار در انبار

    دانلود پاورپوینت انبار و فرایند کار در انبار پاورپوینت در مورد انبار داری پاورپوینت وظایف انباردار پاورپوینت آموزش مراحل انبار داری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انبار و فرایند کار در انبار جهت رشته حسابداری در 33 اسلاید و…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری زناشویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری زناشویی مبانی نظری سازگاری زناشویی پیشینه تحقیق سازگاری زناشویی پیشینه داخلی سازگاری زناشویی پیشینه خارجی سازگاری زناشویی پیشینه پژوهش سازگاری زناشویی پیشینه نظری…

  • بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده

    بررسی مدل ها و رویکردهای ارزش درک شده کلمات کلیدی : ارزش درک شده برند تعریف ارزش درک شده مدل های ارزش درک شده رویکردهای ارزش درک شده ارزش درک شده توسط مشتری ارزش درک شده مشتری چیست تحقیق در…